Saturday 11 July 2009

Natchnienie - wyzwanie Craftowa - Inspiration - challenge

Temat wyzwania na Craftowie na ten miesiąc wymyślała Anai - było to "Natchnienie".
Ja w ostatniej chwili przed wyjazdem stworzyłam kolejną mixedmediową pracę na blejtramie (20 x20 cm) - w całości malowana tuszami Distress, z elementami decoupage i tuszów alkoholowych.
The topic for this month's challenge on Craftowo blog was given by Anai - and it was "Inspiration". I've made a small canvas layout (20x20 cm) - all painted with Distress inks and alcohol inks, with some decoupage elements.
The photo gest bigger when you click on it:)
Zdjęcie powiększy się po kliknięciu (polecam).


D
laczego tak?
Chwila zadecydowała, że postanowiłam nie brać tematu zbyt poważnie... i pokazać raczej samo odczucie "bycia natchnietym" niż przyczynę lub skutek. Moje "natchnienie" to oniryczny mariaż chwilowego olśnienia, śnienia na jawie i krztyny humoru w stylu Monty Pythona ;P
My idea was to show the feeling of "beeing inspired" instead of reason or the effect. It's adream-like marraige of ilumiation, daydreaming and a bit of humour taken from Monty Python films:)

Pozdrawiam serdecznie z wyjazdu służbowego ... niby mnie nie ma, a jestem:)
Hugs to you :* I'm away now in fact... but I'm still here:)

7 comments:

cynka- Ewa Mrozowska said...

genialnie !!! ryby niesamowite!!
i klimat mistrzowsko oddany!

Olga Heldwein said...

kurde i nei wiem co ci napisać. baaardzo lubie twoje prace i za kazdym razem keidy mysle ze ta jest najlepsza ty robisz nastepna generalknie kazda kolejna jest co bardziej najlepsza;)))

karikara said...

super

magda.matraszek said...

faktycznie, to w 100% stylistyka a la Mony Payton - brawo!!!

pozdrawiam,Magda
www.magdamatraszek.blox.pl

K.C. said...

Umarłam... Fantastyczna praca, a oddanie tematu przekroczyło moje wyobrażenie na temat scrapowania :)

Unknown said...

super trybiki ;-)

Tara Orr said...

Love it!! So original and inspiring - as always!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...