Wednesday 14 October 2009

Rozbierz mnie... undress me...

Zrób coś, abym rozebrać się mogła jeszcze bardziej
Ostatni listek wstydu już dawno odrzuciłam
I najcieńsze wspomnienie sukienki także zmyłam
I choć kogoś nagiego bardziej ode mnie nagiej
Na pewno mieć nie mogłeś, zrób coś, bym uwierzyła

Zrób coś, abym otworzyć się mogła jeszcze bardziej
Już w ostatni por skóry tak dawno mej wniknąłeś
Że nie wierzę, iż kiedyś jeszcze nie być tam mogłeś
I choć nie wierzę by mógł być ktoś bardziej otwarty
Dla ciebie niż ja jestem, zrób coś, otwórz mnie, rozbierz

Rafał Wojaczek - "Prośba"


Rozbierz mnie... undess me...


Ten właśnie cytat wybrała Fryne jako ilustrację do tematu 5 na Craftowie : "Erotyk".
Nie powiem, nie było łatwo się z nim zmierzyć, ale za to satysfakcja - ogromna:)
Cóż mogę dodać? w zasadzie wszystko jest już w wierszu powiedziane..zatem...
...zrób coś, otwórz mnie, rozbierz...
This mixedmedia layout is an interpretation of the great polish love poem - and the main quote that inspired me was:
"do something, open me, undress me..."
what else can I say?

P.S.
Ponieważ mnie okrzyczano, że nie widać detali - poniżej zdjęcia pod kątem - dla ciekawskich polecam także powiększenia - naprawdę widać dużo więcej :)
I strongly reccomend looking at the bigger ant detailed photos - and some tips for cereating this particular canvas layout were posted below int he previuos post:)



A dla chętnych - informacje u użytych technikach znajdują się w poście poniżej, o tutaj :)

Ściskam mocno - i zapraszam serdecznie do oglądania interpretacji, które już pojawiły się na Craftowie... uczta dla oczu!!!
There more interpretations to se on our Craftowo blog - take a look at those fabulous pieces!

30 comments:

Unknown said...

wzdycham :)
ale nie skusisz mnie, żebym pociągnęła za dzyndzel suwaka :D

meanwhile said...

pomysłowe!

Oliwiaen said...

O żesz Ty... O.o

Audrey said...

Stunning!!

AgnieszkaAnna said...

świetne! bardzo podoba mi się układ, kolorystyka; wszystko, wszystko

paperina said...

Piękny, wspaniały pomysł, cudowna interpretacja wiersza!!!
Żałuję jednego, że zdjęcie jest tak małe i dekoracja je troszkę zdominowała.
Cudnie twórcza osoba z Ciebie Finn.

Anonymous said...

Finn, to jest BARDZO DOBRE!

Nowalinka said...

O maj goszszsz....
Ty to normalnie potrafisz...oko jest na czym zawiesić. Czarodziejka!!! :)

marikodzi said...

OOOOOOoooooł, cudne. To coś więcej niż wyzwanie, niż praca na temat. Podziw!

karikara said...

Finn, piekności zrobiłas!

Anna Chudzik-Pawlik Art said...

...mmm...mechato...

Joanna Oborska said...

Dla mnie to dzieło sztuki. Piękne.

dul said...

Jedno słowo - genialne.

fairyrocks said...

You have absolutely done a one of a kind piece of art. Would love to have a peak in your brain.
I am stunned by your talent!!!

Kaytee said...

This is so incredibly gorgeous!!!

cynka- Ewa Mrozowska said...

FINN - jak to się mówi? :KLĘKAJCIE NARODY!!!!

Anna-Maria said...

niesamowicie pomysłowe to to jest :)
a wykonanie to jużistne mistrzostwo - wszystko dopięte na ostatni... suwak? :)
boska praca.

druga szesnaście said...

tyle tu już powiedziano.

że dzieło sztuki - tak.
że chętnie by zajrzeć w twoją utalentowaną głowę - tak! tak!

ale i tak słów mało.

arlsmom aka Lynda said...

your project is the most unique stunning thing I have seen...amazing work!

Raincloud said...

Świetny pomysł z zamkiem!

Karolina said...

boooski ten pomysł z suwakiem. po prostu się zachwycać przestać nie mogę.

pasiakowa said...

GE-NIAL-NE! Cudowna ilustracja do wiersza....

tymonsyl said...

wszystko już zostało powiedziane... mnie zostało się tylko pod tym podpisać

Agnieszka M said...

Cudo....
Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

Mish086 said...

Beautiful work! It is great to get to see others creative designs and art.

muriel said...

Waouh! This is so "out of the ordinary"! It left me with my mouth wide opened! And I love the lines from the poem too! You are so talented!

jaz lee said...

THIS is super duper stunning! Love it ;)-jaz

Nanda said...

super pomysł i to tak ręcznie (?!) ja robię scrapy w wersji elektronicznej (może to za dużo powiedziane "scrapy")i podziwiam Twoje prace...

kigabet vel Ki said...

rozpinam zmysły jak ty mą duszę ..... formą .. kompozycją.. przekazem ... kolorem .....

chrisw said...

Your work is truly inspirational,I saved a couple of pics for future reference and would like to pop your link on my website,is that ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...